Historia WAJPOL – Znaleźliśmy pudło pełne certyfikatów

Historia WAJPOL sięga lat 90-tych XX-go wieku. Od samego początku dbamy o bezproblemową pracę biurową naszych klientów. Nie mamy w tradycji publikować każdego certyfikatu, czy wyróżnienia, które otrzymujemy – jednak pudło, które znaleźliśmy przy okazji ostatnich porządków zaskoczyło nas samych.

 

Zawartość pudełka

W pudełku znaleźliśmy certyfikaty i wyróżnienia z pierwszych lat działalności WAJPOL, a wśród nich kilka perełek od np: Canon, Panasonic i Konica. Dokumenty dotknął już ząb czasu, ale zdecydowana większość jest czytelna. Z pewnością nie są to wszystkie otrzymane przez nas certyfikaty (widać luki czasowe w datach, a my pracujemy przecież bez przestoju), może kiedyś odnajdziemy drugie pudło 🙂

 

Certyfikat przed połączeniem marek Konica i Minolta

Nasza współpraca z Konica Minolta rozpoczęła się w czasach, gdy urządzenia produkowane były osobno jako Minolta oraz Konica. Obie marki współpracowały ze sobą od wielu lat, posiadały nawet wspólną fabrykę tonerów – jednak ostateczne połączenie zarządu nastąpiło w 2003 roku i od tej pory urządzenia produkowane są z logo Konica Minolta.

Współpraca z Panasonic

Historia WAJPOL to nie tylko urządzenia drukujące. Od początku naszej działalności oferowaliśmy centrale telefoniczne, telefony i faksy tego producenta jako jedne z najbardziej niezawodnych urządzeń biurowych dostępnych na rynku. Firma Panasonic od wielu lat nie zajmuje się już biurowym sprzętem drukującym, dziś na próżno szukać nawet części zamiennych. Do samego końca świadczyliśmy wsparcie dla posiadaczy urządzeń Panasonic, a niektóre z nich działają do dzisiaj!

WAJPOL obecnie

Niezmiennie od lat jesteśmy jedynym autoryzowanym partnerem Konica Minolta w Częstochowie. Zebrane doświadczenie wykorzystujemy jako specjaliści do zarządzania drukiem w firmach. Nasza rola nie kończy się na dostarczeniu urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych. Usprawniamy pracę biurową, oferujemy systemy zarządzania drukiem umożliwiające m.in wydruk podążający zintegrowany z kartami pracowniczymi. Wykorzystujemy nasz autorski system Smart Raport do sprawnej obsługi wynajmowanych maszyn, dzięki czemu nasi klienci nie muszą nawet pamiętać o zamawianiu tonerów, czy zgłaszaniu usterek. Naszym celem jest usprawnienie pracy biurowej, tak by użytkownik nie musiał się zastanawiać nad materiałami eksploatacyjnymi ani ustawieniami urządzenia, tylko mógł kliknąć „drukuj” i skupić się na swojej pracy. 

 

Skany certyfikatów

Poniżej możesz zobaczyć pozostałe certyfikaty znalezione w  pudle. Skanowaliśmy te, które ząb czasu dotknął najmniej. Kolejność dokumentów jest losowa.

 

Dokumenty znalezione w pudle w trakcie porządków firmowych

Udostępnij :

Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

Odwiedź nasz blog: