SYSTEMY ZARZĄDZANIA DRUKIEM

Zaawansowane systemy, które pozwalają na kontrolę obiegu dokumentów

Wdrożenie systemu zarządzania drukiem i obiegiem dokumentów w znaczący sposób pozwala obniżyć koszty tych procesów. Ułatwia prace administracyjne przejmując sporą cześć obowiązków należących do pracowników. Przeszukiwanie dokumentów w formie elektronicznej jest o wiele szybsze niż przeglądanie segregatorów.

Systemy zarządzania drukiem są konfigurowane tak by dopasować je do danego przedsiębiorstwa, dzięki czemu nie trzeba dostosowywać  procesów w firmie do systemu, tylko system do nich.

Bezpieczeństwo

i poufność informacji wewnątrz firmy

Limity

Możliwoć liczenia oraz przydzielania limitów dla poszczególnych pracowników

Pełna kontrola

Każde urządzenie drukujące w firmie jest dołączane do systemu

Raportowanie

Szczegółowe informacje  na temat wszystkich zadań drukowania i skanowania z możliwością cyklicznego raportowania

Oszczędności

Kontrola kosztów druku całej firmy i poszczególnych działów pozwala zmniejszyc wydatki związane z drukiem

OCR

Zintegrowany system OCR pozwala na rozpoznawanie tekstu, skanowanie dokumentów np. do Worda lub przeszukiwalnych PDF

 

 

Wydruk podążający

Zapewnia bezpieczeństwo danych w połączeniu z wygodą użytkowania. Po wdrożeniu wydruku podążającego użytkownik chcąc wydrukować dokument, klika "drukuj" na swoim komputerze, po czym może go odebrać na dowolnym urządzeniu w firmie po autoryzacji za pomocą dedykowanej karty zbliżeniowej lub karty pracownika z istniejącego już systemu RCP.

Jaki system wybrać?

Zajmujemy się systemamy QVision, SAFEQ oraz UMANGO. Nie można z góry określić, który jest najlepszy, dlatego system dobierany jest do zapotrzebowania danej firmy.

 

Jeśli potrzebujesz takiego lub podobnego rozwiązania, zapraszamy do współpracy

© WAJPOL Częstochowa 2020

Bezpieczeństwo

i poufność informacji wewnątrz firmy

Pełna kontrola

Każde urządzenie drukujące w firmie jest dołączane do systemu

Raportowanie

Szczegółowe informacje  na temat wszystkich zadań drukowania i skanowania z możliwością cyklicznego raportowania

Oszczędności

Kontrola kosztów druku całej firmy i poszczególnych działów pozwala zmniejszyc wydatki związane z drukiem

Limity

Możliwoć liczenia oraz przydzielania limitów dla poszczególnych pracowników

OCR

Zintegrowany system OCR pozwala na rozpoznawanie tekstu, skanowanie dokumentów np. do Worda lub przeszukiwalnych PDF